יום שישי, 18 במאי 2012

פרה שותה חלב? יצירה לשבועות

בתור ילדה שלא אהבה מוצרי חלב ובעצם עד היום לא אוהבת, זכור לי שבחג השבועות הייתי נאלצת לשבת סביב השולחן עם בני המשפחה, סביב כל המוצרים הלבנים, סביב כל המוצרים החלביים ולבהות בהם. ולא הבנתי למה ההתעקשות לאכול היום דווקא גבינות ולא איזה צ'יפס עם שניצל, כמובן שלא בהיתי לאורך זמן כי מיד הגישו לי פיצה (כן, גבינה צהובה אני מוכנה לאכול רק אם היא נמסה עם הפיצה או בטוסט).

לאורך כל השנים לא התעמקתי - למה אוכלים מוצרי חלב בשבועות והיום החלטתי לחפש את התשובה
התשובה שמצאתי היא שיש הסוברים ויש הגורסים ויש דעה אחרת וגם פאן נוסף
בעצם אם זה תלוי בי, אני יכולה להמשיך לאכול בשבועות צ'יפס ושניצל.

אבל בכל זאת הילדים שלי סופגים דברים אחרים ולא ממני, צריך לבוא בלבן לבית הספר בחג השבועות, צריך להביא מעדן לגן בשבועות, מכינים ארוחת חג של מוצרי חלב בבית הספר  בשבועות....

אז גם בבית החלטנו להכין יצירה מתוקה לחג השבועות, גם לבנה וגם חלבית
פרה מבצק סוכר
פרה מווווושלמת
יצירה מתוקה לחג השבועות עם כל שלבי היצירה

שיהיה לכם חג מווווושלם!!!







אז איך מכינים פרה מבצק סוכר?



אפשר לעשות את הפעילות הזו עם הילדים עם בקבוקי אקטימל קטנים שבמקור הם כבר לבנים, להדביק עליהם כתמים של פרה, להכין ידיים, ראש ורגליים ולשתות לרוויה.

צפו בסירטון יצירה לשבועות - פרה שותה חלב?


לעוד רעיונות לפעילות שבועות בבתי ספר ובגנים לחצו כאן


 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר




13 תגובות:

  1. מדליק!!! רעיון מקורי ונפלא.
    LIKE :-)

    השבמחק
  2. תודה רבה, ניפגש בהמשך עם עוד רעיונות מתוקים

    השבמחק
  3. מגניב ומקסים איריס!! חג שבועות שמח

    השבמחק
  4. רעיון גיאוני - נראה לי שניישם אותו גם אצלנו לגן :)

    השבמחק
  5. סוף סוף עוד מישהו כמוני, לא אוכלת מוצרי חלב ואף פעם לא מסרבת לשניצל וצ'יפס...הרעיון מדליק!!!

    השבמחק
  6. מדהים!
    איזה פרה מדליקה!
    אולי אנסה עם הילדים

    השבמחק

.