יום רביעי, 8 במאי 2013

מתוק מתוק הוא טעם החיים

מתוק, מתוק הוא טעם החיים אם רק יודעים כיצד לטעום אם רק יודעים...

ואחרי שטעמתי יצירות מבצק סוכר, הפעם החלטתי לטעום יצירה קצת אחרת.
"החלפת גלויות" זה שם היצירה (או שם הסיפור או שם המשחק או שם החוויה)...
בכל מקרה ברגע שחגית מגם וגם וגם וגם וגם (אני אף פעם לא יודעת מתי הגם שם נגמר) פירסמה ש"מבצע" החלפת גלויות יוצא לדרך, אני החלטתי להצטרף למסע.
אף פעם לא הכנתי גלויות, אף פעם לא השתתפתי בהחלפות, אף פעם לא יצרתי בדרך הזאת.
החלטתי שהגיע הזמן להוציא את כל השלל שמתאים לסקראפ שאגרתי ואגרתי כי רציתי ורציתי ואף פעם לא יצא.
מזל שהתחייבתי לשלוח 5 גלויות לחברות בזמן מסויים אחרת שוב הייתי מגלה שאין זמן ליצירות ככה סתם.
מה שהזכיר לי שאם רוצים - יכולים.

קיבלתי 4 כתובות למשלוח ולא 5, חקירה קטנה העלתה שהוגרלתי לשלוח לאמא ובת (איזו חשיבה נהדרת כשגם הבת משתתפת).
החלטתי ללכת על רעיון אחיד לכולן עם מילות השיר "מתוק מתוק" ככה לקשר קצת בין התחום המתוק שלי לבין הסקראפ, אך בכל זאת נוספה גם ילדונת לרשימה שלי והשיר של גלי עטרי בעיני הכי התאים לגלויה שיועדה לה, שיר שאני תמיד מקדישה לבת שלי "מה שאת אוהבת" הכי התאים לי בשבילה.

אז לכל מבינות הסקראפ למינהן, לכל התותחיות בעיצוב הנייר, לכל הותיקות בתחום, בטח שמתן לב שאצלי זו רק ההתחלה. אבל עם התחלה כזו מתוקה... נראה לי שאמשיך עם זו החוויה.



זו הגלויה לילדונת


עם מסר (דרך השיר) ממני

והחלק האחורי של הגלויה

גלויות "מתוק מתוק" לשאר החברות


והצד השני

גלויה עם כל מילות השיר והדגשות כאלו ואחרות

מתוק או לא מתוק?

והצד השני

טוב רואים שהתחשק לי להכין
כל מיני קאפקייקס בכל מיני דרכים


והצד השני

רציתי לנסות הכל, אז הכנתי גם קאפקייקס מכפתורים


והצד השני

מתוק הוא טעם החיים

ובבשוקות מתוקות ביותר שמחליפות פרצופים בעת ההחתמה
שקיבלתי מחברה מתוקה בפני עצמה ושמה דנה מפטל
שאיכשהו ידעה שאני אהנה להחתים איתם בכל רגע.


בינתיים גם אני קיבלתי גלויות מיוחדות מבנות מוכשרות
בימים האחרונים, מבצבץ לי בתיבת הדואר לשם שינוי לא מכתב לתשלום
אלא בכל פעם גלויה אחרת, צבעונית, מושקעת, נהדרת
בכל גלויה קיבלתי מסר מהשולחת וכולי התמלאתי בנחת.

אז תודה לך חגית על יוזמה כזו נהדרת... תרשמי תרשמי אותי גם לעוד החלפה כזו או אחרת.

ואל תשכחו מתוק מתוק הוא טעם החיים אם רק יודעים כיצד לטעום אם רק יודעים!

לעוד גלויות מתוקות להכנה עצמית - לחצו על הקישור הגלויה המתוקיט - ערכה להכנת כרטיסי ברכה מיוחדים


 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר


10 תגובות:

  1. גלויות מתוקות ויפות

    זהבית שקד

    השבמחק
  2. מהמם מהמם מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!
    גמני רוצה!!!

    השבמחק
  3. יקירתי...הן מתוקות להפליא ומקסימות בכל המובנים

    השבמחק
  4. ואוו ילדה, גם בזה את מוכשרת! כמה מתוק.
    ואיזה כיף שאת נהנית מהבבושקות <3

    השבמחק
  5. איזה יופי של גלויות! על מה ההתנצלויות? הן ממש מקסימות, ואת חמודה שחשבת על הילדה בנפרד! :) ואגב, יש לי חותמת דומה לבבושקות האלה שלך, אני שומרת עליה מכל משמר, והבבושקות שלך משגעות!! יש לך מושג מאיפה הן? :-)

    השבמחק
  6. איך מתאימות לי הגלויות המתוקות שלך, פשוט מקסימות!

    השבמחק
  7. מהמם! אם לא היית מגלה שאת מתחילה לא הייתי יודעת... הכל נראה מעולה!

    השבמחק
  8. את הגלויה עם קאפ קייפ אני קיבלתי!!
    תודה רבה!!

    השבמחק
  9. מתה על הראש שלך ועל הצניעות גם!
    יצאו גלויות מקסימות. במיוחד אהבתי את הקאפקייק כפתורים ואת הגלויה של הילדה. איזה כיף לעולם הסקראפ שהצטרפת :-)

    השבמחק

.