יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

יום הולדת גיבורי על

זה היה יום הולדת גיבורי על בשילוב מיקמק ושמו ג'ימבו כולל מסיבת פיג'מות בכתה בחג פורים,
תודו שמעולם לא הייתם במסיבה כזו מגוונת.

זהו יום הולדת 10 של עומר שלי.
- מותר להביא עוגה כושית עם סוכריות לכתה. עומר בחר שנביא את גימבו' המיקמק מבצק סוכר
- מותר לעשות הפעלה בבצק סוכר בבית הספר. לא חייב, רק מותר, עומר בחר הפעלה של גיבורי על
- מותר לתלמידים לבוא בפיג'מה, כי זהו שבוע חגיגות פורים. עומר לבש פיג'מה במקום תלבושת אחידה
- מותר לי להיות פעם אחת כמו כולם ולהקל על עצמי? לא נראה לי

מוזר לי לחגוג יום הולדת ללא נושא... והנה אני שוב מתחילה. זהו. הנה. אני סוגרת נושא.
זה מה יש.
יום הולדת גיבורי על עם עוגת מיקמק לילדים שנראים שפניהם למסיבת פיג'מות שמתרחשת בבוקר בכתה בחג פורים.
זהו. לא מקטרת יותר. סגרתי נושא ליום הולדת ללא נושא.
והכנתי לו עוגת מיקמק מבצק סוכר ליום הולדת 10



לבוש בפיג'מה גאה עומר בעוגת מיקמק מבצק סוכר שאמא הכינה עבורו
(והוא בכלל לא אוהב בצק סוכר) אבל הוא גאה באמא (אז מה זה משנה?!)

אחרי שהחברים הסתערו על עוגת המיקמק של עומר
הם ישבו לפסל גיבורי על מבצק סוכר

הילדים ציפו את המאפינס בנחשים וכדורים, קישטו, טעמו
ויצרו גיבורת על וגיבור על מבצק סוכר

היצירה בבצק סוכר התאימה לחג פורים, התאימה לבנים ולבנות כאחד לפעילות בצק סוכר בכתה

הבנות קישוט את הבגד של גיבורת העל כעיני רוחן


עדי שלי (שבכתה א') גם הצטרפה עם הפיג'מה שלה למסיבת פיג'מות... סליחה, ליום הולדת גיבורי על


הבנות פיסלו את גיבורת העל הכי יפה
החברים הרגישו שפיסלו את הגיבור על מבצק סוכר הכי גיבור


וכל גיבורי העל הצטלמו לתמונת מחזור 
אין ספק שזו היתה גם הפעלה בכתה שהתאימה לפורים

אחרי שכולם אכלו מהעוגה המתוקה מסוכר, אחרי שכולם אכלו מהבצק סוכר
השארתי את המורה להתמודד עם רמת האדרנלין בכתה
ופרשתי בשיא, כשהמצב גבולי
- נראה לי שלפחות זה מותר לי :)

להזמנת ערכת גיבורי על הקישור הרצוי:
שימו לב יש ערכות יצירה במארז אישי, במארז חיסכון ובמארז כיתתי


  שלכם
  מיס ביס

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר

2 תגובות:

  1. גיבורת על - זה מה שאת!
    יום הולדת מקסים
    ועוגה יפיפיה!

    השבמחק
  2. את מדהימה את! רעיון נפלא ומי יעיז לא לאהוב עוגה שלך? תשלחי אותו אלי...

    השבמחק

.