יום שבת, 19 בספטמבר 2015

כלב מי ששוכח שיש לך יום הולדת

כמה אירוני השם של הפוסט כשבאמת שכחתי שלבת שלי יש יום הולדת.
זאת אומרת לא שכחתי. זכרתי. את התאריך. אבל אז קלטתי שזה עוד כמה ימים.
והימים... הו הימים האלו של יולי אוגוסט, נדמה לי שאני ההורה היחיד שלא לקח חופש מהעבודה כדי לבלות עם הילדים. צפתי. טבעתי. שכחתי.
ניסיתי להחליף את החגיגה ביום כיף אבל אז הקטנה באה בטענה "אבל יום הולדת יש פעם בשנה". צודקת!

- ו...אמא, השנה אני רוצה יום הולדת עם כלבים
- כלבים? אמא פוחדת מכלבים
- אז איך יש לנו את צ'יקיטה? אמא תתגברי
- התגברתי רק על צ'יקיטה (אחרי 40 שנה שהייתי עוברת למידרכה השניה כשהיה עובר כלב לידי)
- אז הנה, כמו שהסכמת בסוף לאמץ את צ'יקיטה בשבילי והתגברת, עכשיו אני מאוד רוצה יום הולדת כלבים. 
  שכל החברות שלי יבואו אלי עם הכלבים שלהם ונחגוג יום הולדת כלבים
- כל החברות יביאו כלבים? אמא פוחדת מכלבים
- אמא, תתגברי
- תני לי לחשוב... (איזה לחשוב? אין זמן לחשוב!)

- עדי, יש לי רעיון ליום הולדת כלבים
- יש! את מסכימה שהחברות יביאו אלינו כלבים?
- לא... אבל מה את אומרת על...
- את רוצה להגיד לי יום הולדת בצק סוכר, נכון?
- אבל את אוהבת יום הולדת בצק סוכר
- אני יותר אוהבת כלבים
- אז מה את אומרת על כלבים מבצק סוכר?
- תני לי לחשוב... (מה לחשוב? אין זמן לחשוב!)

שתחשוב. אני כבר התחלתי לפסל למקרה ש... אקבל תשובה חיובית


אני מפסלת והיא מתמוגגת. כן! כן! אני רוצה! כזה יום הולדת!

מבטיחה לה יום הולדת מבצק סוכר, אבל אחרת, מעניינת, הפעלה בבצק סוכר מרעננת, כזו שעוד לא היתה, כזו מקורית שהמצאתי במיוחד בשבילה, הפעלה בבצק סוכר חדשה, כזו חדשה שהניסיון הראשון היה רק איתה.
אין לי ספק שזו תהיה הצלחה מבטיחה!
צריך לצאת קצת מהמסגרת... או אולי במקרה של ההפעלה הזו להיכנס

וכך היה!
תלינו שלטים המאפיינים יום הולדת כלבים

במקום שולחן יום הולדת, קישטתי את המדף הארוך מתחת לטלויזיה

דוקא יצא נחמד 

הכנתי את שולחן ההפעלה בבצק סוכר לילדים

מיקמתי את הרעיון החדש להפעלת יום ההולדת
הכנתי עוגה מבצק סכר לפי בקשת הגברת

וכלבים שמקשטים את השולחן בדרך קצת אחרת 



כמה תמונות לפני שמתחילים


והתיישבנו סביב השולחן.
הספקתי לומר כמה מילים 

והגברת ביקשה את המיקרופון לכמה רגעים

מאותו רגע ועד סוף יום ההולדת מצאתי את עצמי חסרת עבודה
כל מה שנותר לי זה רק לתפוס רגעים במצלמה

הגברת בת ה-8 לקחה את המושכות לידיה
והפעילה את החברות מהכיתה עם מיטב כישורונותיה

אני מהצד הייתי אמא גאה 

כולנו הסתכלנו על עדי בפליאה 

היא הפעילה והסבירה והדגימה ועזרה ונהנתה מכל רגע





בעצמן הכינו הילדות את מסגרת התמונה

הן פיסלו ילדה עם כלב לראשונה





התוצאות היו יפיפיות!! 




הן ממש כישרוניות! 




כל תמונה בצבע! אחת יותר יפה מהשניה
אפשר לפסל בתמונה כל מה שהילדה רוצה
אפשר לזלול, אפשר לתלות את התמונה

אז הפעלה חדשה שלי בבצק סוכר קצת שונה, קצת אחרת, יוצאים מהשיגרה, יוצאים מהמסגרת
למרות שיותר נכון נכנסו למסגרת



אחר כך הגיע שלב הכיבוד
לחמניה בצורת כלבים שאפיתי לילדים

בשילוב נקניקיה בפה
היה שוס!! 

לאחר מכן קצת משחקים

וגם חבילה עוברת 

וטקס הדלקת נרות
שתיזכי לשנים הבאות!!! 



והנה קטע קצרצר מיום הולדת כלבים במתכונת המתוקה



ככה יעשה לילדה אשר אמא חפצה ביקרה
שתהיי לי בריאה! ומאושרת! 
אוהבת מאוד! 
אמא



 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר


תגובה 1:

  1. מזל טוב ! איך את מצליחה לחדש ולרגש בכל פעם, פשוט מקסים.

    השבמחק

.