יום ראשון, 8 במאי 2016

מיהו הגיבור על הישראלי? הדרכה בבצק סוכר

יום העצמאות אולי צריך ללמד אותי משהו על עצמאות
אבל את הפוסט על יצירה ליום העצמאות כתבתי יחד איתכם, באופן ממש לא עצמאי על מיהו גיבור העל הישראלי?

בעולם הילדים יש המון גיבורי על, סופר מן, ספיידר מן, בט מן, איירון מן, פאוור רנג'רס ובטח עוד הרבה שאני לא מכירה
אבל על גיבור על ישראלי עוד לא שמעתי
ומגיע לנו שגם לנו יהיה גיבור על ישראלי. יצירה ישראלית, לא?!

גיבור טוב כזה, 
שלובש את התחתונים מעל המכנסיים ומרים גבוה את הגרביים
שמנפנף מעל המנגל לכולם טון בשר ביום העצמאות ומאכיל את כולם לבריאות
שתורם סלי מזון למשפחות בחגים ופעם בחודש בממוצע, שמכין עוגיות לחיילים שיצאו למבצע
שאוסף 100 טון זבל מהכינרת, כל מה שעם ישראל השאיר למזכרת
להיות גיבור על ישראלי זה אחד שקטן עליו ארצנו הקטנה, להיות פה לעזר בשבילו זו קייטנה
הוא מחלץ והוא תומך והוא עוזר בלי לעשות חשבון, לידו תמיד תרגישו בביטחון
כזה שעף (אבל לא על עצמו), כזה שדואג מכל הלב לעמו.
כזה גיבור על. ישראלי.

אז אם אין לנו כזה, ניצור אחד מזה
כמה כדורים מבצק סוכר ואני מסדרת אחד אמיתי, לא מתחזה
נמוך ושמנמן, מתוק וחייכן וגם חברמן, טוב לב ושליו 
גיבור על ישראלי כזה שאוהבים מכל הלב.



ועכשיו צריך לקרוא לגיבור על בשמו
ואתם סידרתם לי אחד כזה
עם ישראל התאחד למצוא לגיבור על שם אחד ומיוחד
מיהו הגיבור העל הישראלי - המודעה שפורסמה בפייסבוק
והנה רק חלק מהשמות הנהדרים שלכם:
ישרא-מן, ישראלי-מן, צבר מן, מר ישראל, סופר יהודי, סופר ציון, ציון-מן, נחמן מאומן, הרצל, ישראל, סבבה מן, ישראליקו, עממי מן, עממיקו, עמי-ישראל-חי, יוני ציוני, שמוליק, מר צבר, מגן מן, קפטן שרוליק, כוכב ישראלי, פטריוטי, סופר ישראלי, ישרא-על, שרואליק, יזראל מן, הי-מן, אי-מן (אמן)...
חייבת לציין שאתם כאלה יצירתיים, היה ממש קשה לבחור! רציתי כמעט את כולם!

באופן עצמאי התלבטתי ביני לבין עצמי, רק היה חסר לי שתחסמו אותי אם גם אתלבט אתכם.
אבל שלא תחשבו שלא אשתמש להבא בסיעור המוחות הנפלא שהיה לי עמכם וברעיונות הנהדרים שלכם.

אז איך קוראים לגיבור על הישראלי? יוני ציוני
ואיך מפסלים אותו? הנה הדרכה לפיסול גיבור על ישראלי
לחצו על התמונה להגדלה

אהבתי המון מהשמות ובעיקר חיפשתי שם עם סיומת של man והופתעתי מעצמי כששיניתי כיוון
אבל יוני ציוני הוא הגיבור על הישראלי (ותודה למאיה מצהרונית מאיה על הרעיון)
ובכלל תודה רבה רבה לכולכם!!! אתם נהדרים וכמה אני שמחה שיש לי אתכם!

לצפיה בסרטון הדרכה לפיסול גיבור על מבצק סוכר יוני ציוני 
יצירה לכבוד יום העצמאות לחצו להפעלה



וכשרציתי לצלם את יוני ציוני עף על עצמו בשמי הארץ
לא מצאתי רקע מתאים
לא שזה מנע ממני לקחת דף וטוש תכלכל ולצייר לו רקע שמתאים לגיבור על ישראלי


אז קבלו עוד סרטון יצירה ליום העצמאות שהשתעשעתי לי איתו
קבלו את יוני ציוני הישראלי


רוצים לצפות בעוד סרטונים מתוקים ומפתיעים?
ליחצו כאן
והירשמו עכשיו לערוץ היו-טיוב של ביס אוף קייק
וסרטונים ישלחו ישירות אליכם למייל


שיהיה לכם יום עצמאות מתוק ושמח
ומלא בבשורות טובות
שלכם
מיס ביס

ביס אוף קייק - ערכות יצירה קסומות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

.